רכבים

בטיחות ברכב - כמה בטוחה המכונית שלכם

בטיחות ברכב Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

בשנים האחרונות, מכוניות הפכו מורכבות יותר ויותר עם מגוון רחב של מאפייני בטיחות. תכונות אלו נועדו להגן על הנהג והנוסעים מכל סוג של תאונה או תקלה בכביש. כמו כן, חשוב לדעת את התכונות של בטיחות ברכב כשאתם קונים רכב. תכונות אלו יכולות לעשות את ההבדל בין חיים למוות.

נוסף על כך, סקירת בטיחות רכב היא חלק חשוב בקניית רכב חדש, אך חשוב גם לנהגים לדעת עד כמה המכונית הקיימת שלהם בטוחה. מאפייני הבטיחות לרכב כוללים: כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת בלימה נגד נעילה, בקרת משיכה וחגורות בטיחות. תכונות אלה קיימות כבר די הרבה זמן אבל חשיבותן גדלה עם המספר ההולך וגדל של מכוניות על הכביש.

החשיבות של כריות אוויר וחגורות בטיחות ברכב

חגורות בטיחות וכריות אוויר הן שני מאפייני הבטיחות החשובים ביותר במכונית. מחקר הראה כי שיעור התמותה בתאונת דרכים גבוה פי 12 כאשר הנהג אינו חגור חגורת בטיחות. נתון זה גם מראה כמה חשוב לחגור את חגורת הבטיחות בכל פעם שאתם נכנסים לרכב.

בטיחות הנוסעים היא הדאגה הגדולה ביותר עבור יצרני הרכב. הם השקיעו בכריות אוויר ובתכונות בטיחות אחרות כדי לוודא שהנוסעים נשארים בטוחים במהלך התרסקות. על מנת לצמצם את מספר ההרוגים, חשוב שכל אחד יחגור חגורת בטיחות.

החשיבות בחגירת חגורות בטיחות וכריות אוויר היא שהם מספקים הגנה מפני פציעות חמורות. זה גם יכול למנוע את הסיכון למוות בתאונת דרכים, וזו הסיבה שחשוב שאנשים ישתמשו בהם בזמן נהיגה.

כריות אוויר לרכב קיימות כבר עשרות שנים, כמו גם חגורות בטיחות אך רק לאחרונה הן הפכו פופולריות בקרב נהגים בשל תכונות הבטיחות שלהן. הן משככות את הפגיעה במקרה של תאונה, וחגורות בטיחות מונעות מהנוסעים לעוף ממושביהם במקרה של תאונה.

תפריט נגישות אתר