בעלי מקצוע

דלתות לבית - כיצד הן משנות את פני עיצוב הבית

דלתות לבית Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

דלתות הן אחד המאפיינים החשובים ביותר בכל בית. הן מספקות בטיחות, פרטיות והגנה למשפחתכם והן גם תורמות לעיצוב הכללי ולאסתטיקה של הבית שלכם. דלתות לבית נתפסות לעתים קרובות כסוג של הגנה, אך הן יכולות להיות גם דרך להכניס אור ורעננות. המילה דלת נגזרת מהמילה האנגלית העתיקה "duru", שמשמעותה "פתח" או "מעבר". הדלתות הוותיקות ביותר היו עשויות עץ ויוצרו על ידי אומנים, אך כיום יש הרבה סגנונות שונים לבחירה.

ישנם סוגים רבים ושונים של דלתות לבית בהן תוכלו להשתמש כדי להיכנס לביתכם. שני הסוגים הנפוצים ביותר הם דלת הזזה ודלת צירים. דלתות הזזה משמשות לרוב כדלתות כניסה מכיוון שהן פותחות מקום רב בחדר וניתנות להתקנה משני צידי הקיר. דלתות צירים פופולריות גם בגלל שהן נפתחות כמו דלת על צירים, מה שמקל על פתיחתן מאשר דלתות הזזה.

סוגי דלתות לבית

דלת היא חתיכת חומרה המשמשת בדרך כלל כדי לחסום או לאפשר גישה לכניסה. כמו כן, דלתות לבית הן אחד החלקים החשובים ביותר בכל בניין. הן הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם נכנסים לנכס. ישנם סוגים רבים של דלתות, אך אנו נתמקד בשלושת הסוגים העיקריים: דלתות ביטחון, דלתות עץ ודלתות זכוכית.

  • דלתות ביטחון - דלתות אבטחה עשויות בדרך כלל ממתכת או פלדה ויש להן מנעולים להרחקת פולשים. הן יכולות גם להיות מצוידות עם אזעקות כדי לזהות אם מישהו מנסה לפרוץ.
  • דלתות עץ - דלתות עץ היו בשימוש במשך מאות שנים והן עדיין נשארות פופולריות גם היום מכיוון שהן נראות אטרקטיביות יותר מסוגי דלתות אחרות.
  • דלתות זכוכית - דלתות זכוכית מספקות מבט ברור אל תוך בניין או חדר, מה שהופך אותן למושלמות לשימוש במשרדים או בחללים ציבוריים שבהם חשובה השקיפות.

תפריט נגישות אתר