ניתוחים פלסטיים

כיצד להשתמש בטכנולוגיית ציפוי שיניים

ציפוי שיניים Min (1)

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

טכנולוגיית ציפוי שיניים היא טכנולוגיה חדשה המשתמשת בהדפסת תלת מימד ליצירת שכבה של חומר ידידותי לשיניים על פני השיניים. הדפסת תלת מימד היא תהליך ייצור תוסף הבונה אובייקטים תלת מימדיים ממודלים דיגיטליים. התהליך מתחיל במודל CAD, אשר לאחר מכן פורס לשכבות דקות ונבנה, שכבה אחר שכבה, עד ליצירת האובייקט הרצוי.

טכנולוגיית ציפוי שיניים הוצגה לראשונה בשנת 2013 ומאז נעשה בה שימוש במשרדי שיניים רבים לשיפור אחוזי ההצלחה של טיפולי שיניים.

הדפסת תלת מימד משמשת גם בתחומים רפואיים אחרים כמו תותבות ופיגומי עצמות. ניתן ליצור בעזרתו שתלים מותאמים למטופלים שאיבדו את שיניהם הטבעיות או זקוקים לתותבות המותאמות עבורם.

היתרונות של שימוש בציפוי שיניים הם בכך שהוא מסייע במניעת עששת, רגישות ומחלות חניכיים. זה גם מספק שכבת הגנה על פני השיניים שגורמת להן להיראות לבנות יותר ממה שהן בפועל.

מהו ציפוי שיניים וכיצד הוא עובד

ציפוי שיניים הוא חומר המוחל על השיניים על מנת לגרום להן להיראות לבנות ומבריקות יותר. זה מושג על ידי שימוש בהחזר האור הטבעי של השיניים. נכון לעכשיו, ציפוי שיניים משמש בעיקר למטרות קוסמטיות. עם זאת, זה יכול לשמש גם כשכבת הגנה לשיניים שלכם כאשר אתם עוברים לחץ רב או כאשר אתם צריכים ללבוש פלטה. כמו כן, ציפוי שיניים יכול לשמש גם כדרך להגן על השיניים מפני חורים והצטברות פלאק.

שכבת האמייל של השיניים שלנו מורכבת ממשטח קשיח וחלק המורכב מגבישי הידרוקסיאפטיט. על פני השטח יש גם שכבה דקה של דנטין, המכילה סיבי קולגן. הציפוי פועל על ידי מילוי המרווחים בין הגבישים וסיבי הקולגן, מה שהופך אותם לחלקים יותר ומגן עליהם מפני כתמים. תהליך היישום של מוצר זה הוא די ארוך ומייגע מכיוון שהוא דורש מספר שלבים לפני שניתן להשתמש בו על השיניים.

תפריט נגישות אתר