אזרחויות ודרכונים

כל מה שרציתם לדעת על ויזה לארצות הברית

ויזה לארצות הברית Min (1)

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ויזה היא אישור המאפשר לזרים להיכנס למדינה אליה הם נוסעים באופן זמני. ישנם סוגים שונים של אשרות ולכל אחת דרישות ותקנות שונות. חשוב להבין את תהליך הגשת בקשת ויזה לארצות הברית לפני שמתחילים בתהליך. זה יעזור לכם למנוע עיכובים או סיבוכים בדרך.

הצעד הראשון בהגשת בקשה לויזה לארה"ב הוא מילוי טופס בקשה DS-160 באופן מקוון. הטופס שואל אותך שאלות לגבי המידע האישי שלך, תוכניות הנסיעה שלך וההיסטוריה שלך עם אשרות. לאחר הגשתך, אתה אמור לקבל הודעת דוא"ל שתכלול הנחיות כיצד לתזמן את הראיון שלך בקונסוליה שלנו.

מחלקת המדינה של ארצות הברית אחראית להנפקת אשרות ולפקח על השימוש בהן. ישנם סוגים רבים ושונים של ויזות, לכל אחד דרישות משלה ומסגרת זמן להגשת בקשה. תהליך הגשת בקשה לויזה יכול להיות מסובך, אך חשוב להבין את היסודות על מנת למנוע עיכובים או סיבוכים בדרך.

ישנם שלושה שלבים עיקריים המעורבים בהגשת בקשת ויזה לארצות הברית - מילוי טופס בקשה, הגשת מסמכים תומכים והשתתפות בראיון עם צוות הקונסוליה. לכל שלב יש את הדרישות שלו ואת מסגרת הזמן שלו שכדאי לדעת מראש כדי שהבקשה שלך תהיה מוכנה בזמן.

תהליך הגשת בקשת ויזה לארצות הברית מתחיל במילוי טופס מקוון, הכולל פרטים אישיים כמו שמכם, כתובתכם, מספר הטלפון שלכם וכן הלאה; בנוסף למידע פיננסי כמו ההכנסה והנכסים שבבעלותכם וכן תקופת השהות המיועדת שלכם בארצות הברית.

הדרישות לקבלת ויזה לארצות הברית

ארצות הברית היא אחת המדינות הפופולריות ביותר לבקר בה ולגור בה. עם זאת, לפני שתוכלו להיכנס למדינה, תצטרכו לקבל ויזה.

אם אתם מבקשים אשרת תייר, תצטרכו לספק את הפרטים הבאים:

דרכון תקף שנותרו לפחות שישה חודשים מתאריך תוקפו

תמונה אחת שצולמה לאחרונה בששת החודשים האחרונים

הוכחת הובלה הלוך ושוב מארץ הולדתכם או הוכחת כספים עבור שהייתכם בארצות הברית.

תפריט נגישות אתר