יוגה

למדו יוגה אווירית בישראל ותקחו את התרגול שלכם לגבהים חדשים

יוגה אווירית Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

דאיה גבוה מעל פני האדמה עם תחושת חוסר המשקל יוגה אווירית היא צורת יוגה ייחודית שהולכת וגוברת בפופולריות ברחבי העולם, ועכשיו, היא הגיעה לישראל. עם יוגה באוויר, אתם יכולים לקחת את התרגול שלכם לגבהים חדשים! לא רק שיוגה באוויר מציעה חוויה מדהימה, אלא שיש לה גם יתרונות רבים עבור הגוף והנפש שלכם. בואו ללמוד עוד על צורת יוגה מרגשת זו.

מהי יוגה אווירית

יוגה אווירית משלבת אסאנות (תנוחות יוגה) מסורתיות עם תמיכה של ערסל משי תלוי מהתקרה. על ידי שימוש בערסל לתמיכה, יוגה באוויר מאפשרת ליוגים למצוא איזון ויישור תוך העמקת המתיחות מבלי להפעיל לחץ על המפרקים והשרירים. הערסל משמש גם ככלי המסייע לתלמידים לחקור היפוכים שאולי לא ירגישו בנוח לעשות על המזרן, כגון עמידת ראש או עמידת ידיים.

בנוסף, יוגה באוויר מציעה דרך בטוחה ומהנה לאפשר ליוגים בכל הרמות ממתחילים שעדיין בונים כוח וגמישות ועד למתרגלים מתקדמים למצוא רעיונות חדשים לחקר התרגולים שלהם. אין צורך בניסיון קודם ביוגה באוויר או בכל צורה אחרת של כושר גופני!

היתרונות של יוגה אווירית

היתרונות של יוגה אווירית חורגים מלהנות ולנסות משהו חדש; ישנם יתרונות פיזיולוגיים רבים הקשורים גם לתרגול קבוע.

בנוסף לשיפור היציבה והגמישות, תרגול קבוע יכול אפילו לסייע בהפחתת מתח על ידי גירוי ייצור אנדורפינים. מכיוון שהערסל תומך בך בתנוחות שונות לאורך השיעור, אתם יכולים להשתמש בו גם כדי לעזור בבניית כוח הליבה שכן עליכם להפעיל את שרירי הבטן שלכם באופן פעיל כדי להישאר מאוזן תוך כדי תרגול היפוכים או תנוחות עמידה תלויות מהאוויר.

לבסוף, בשל אופי ההשפעה הנמוכה שלה, יוגה באוויר יכולה להיות מועילה לאלה עם כאבי מפרקים או פציעות כרוניות מכיוון שהיא עוזרת להפחית את העומס על אזורים כואבים ועדיין מאפשרת לתלמידים להיכנס עמוק יותר לתנוחות שלהם ממה שהם היו מסוגלים לעשות על מזרן. לבד.

לסיכום

אם אתם מחפשים משהו חדש ומרגש שיוציא אותכם מאזור הנוחות שלכם תוך מתן יתרונות בריאותיים רבים בבת אחת יוגה באוויר יכולה להיות בדיוק מה שאתם צריכים.

עם היכולת שלו להמריץ את הגוף שלכם ולהרגיע את הנפש שלכם בבת אחת, אין פלא מדוע אנשים ברחבי העולם מתאהבים בצורת פעילות גופנית ייחודית זו. אז למה לחכות? בואו להתנסות היום בשיעור יוגה באוויר בישראל, אתם לא תצטערו על זה.

תפריט נגישות אתר