טכנולוגיה

הורדה מיוטיוב ללא תוכנה - כל הידע הנדרש בנושא

הורדה מיוטיוב ללא תוכנה Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

תהליך ההורדה מיוטיוב ללא תוכנה הוא למעשה די פשוט. הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא באמצעות כלי הורדת סרטונים, שיאפשר לכם להוריד סרטונים מיוטיוב בכמה לחיצות בלבד.

אפשר להוריד מיוטיוב ללא שימוש בתוכנה כלשהי. ישנן כמה שיטות שבהן אתם יכולים להשתמש כדי לעשות זאת.

1) אתם יכולים להשתמש באפשרות "שמור סרטון בשם" בנגן הווידאו של YouTube. זה יאפשר לכם לשמור את הסרטון במחשב שלכם כקובץ MP4, וזה מה שרוב נגני הווידאו תומכים בו.

2) אתם יכולים גם להוריד סרטונים מיוטיוב באמצעות אפליקציית צד שלישי בשם KeepVid Pro. האפליקציה מספקת ממשק פשוט להורדת סרטונים והיא תומכת גם בקבצי MP4 כך שלא תצטרכו להמיר אותם לאחר הורדתם.

3) אם אתם משתמשים ב-Chrome, יש הרחבה בשם Video Downloader עבור Google Drive המאפשרת למשתמשים להוריד סרטונים מיוטיוב ישירות לחשבון Google Drive שלהם ואז לצפות בהם במצב לא מקוון מאוחר יותר במכשיר הנייד או המחשב הנייד שלהם."

האתר YouTube הוא אתר לשיתוף סרטונים שבו משתמשים יכולים להעלות, לצפות ולשתף סרטונים. אנשים יכולים גם לצפות ולהוריד סרטוני YouTube בעזרת ממיר וידאו מקוון.

ישנם כלים רבים זמינים להורדת סרטוני YouTube ללא תוכנה. אבל הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש בתוספי דפדפן כמו Video Downloader עבור Chrome או Firefox Add-on Video Downloadhelper.

הרחבות דפדפן אלו קלות מאוד לשימוש והן תואמות לכל הדפדפנים כולל Chrome, Firefox, Safari, Edge ו-Internet Explorer.

מהם היתרונות בהורדה מיוטיוב ללא תוכנה - למה אנשים עושים את זה?

הורדת סרטונים ללא תוכנה היא תהליך מהיר בהרבה וחוסך נתונים.

יתרון נוסף של הורדה מיוטיוב ללא תוכנה הוא שניתן לעשות זאת בכל מכשיר כל עוד יש לו חיבור לאינטרנט.

הורדה מיוטיוב ללא תוכנה יכולה להתבצע בכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט, מה שהופך אותה לאופציה מצוינת למי שמטייל או רוצה להוריד סרטונים לצפייה לא מקוונת.

אנו מקווים שמאמר זה סיפק לכם את המידע הנדרש עבור הנושא הורדת שירים מיוטיוב ללא תוכנה.

תפריט נגישות אתר