בריאות ורפואה כללית

ניתוח קיצור קיבה - כל מה שרציתם לדעת

קיצור קיבה Min (1)

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ניתוח מעקף קיבה הוא הליך כירורגי המשמש כדי לעזור לאנשים לרדת במשקל. זה כרוך בהגבלת כמות המזון שניתן לאכול בזמן קצר על ידי חיבור המעי הדק לקיבה.

ניתוח זה קיבה יכול לעזור בדברים רבים ושונים. זה יכול לשפר את הבריאות ולהפחית את הסיכון לפתח מחלות כמו סוכרת, מחלות לב ולחץ דם גבוה. זה יכול גם לשפר את איכות החיים על ידי שיפור ההערכה העצמית והפחתת רמות החרדה.

היתרונות של ניתוח קיצור קיבה

היתרונות של ניתוח מעקף קיבה עולים לרוב על ידי הסיכונים והסיבוכים שלו, הכוללים סיכון מוגבר לזיהומים, דימומים או מוות עקב סיבוכים במהלך הניתוח או לאחריו.

ניתוח זהה יכול לשמש לטיפול בהשמנת יתר והשמנה חולנית.

היתרונות של ניתוח מעקף קיבה כוללים שיפור בבריאות, ירידה במשקל ורווחה רגשית. היתרונות לטווח ארוך כוללים איכות חיים טובה יותר, תוחלת חיים מוגברת וסיכון נמוך יותר לפתח סוכרת או מחלות לב.

לניתוח מעקף קיבה יש יתרונות רבים אך ייתכן שהוא אינו האפשרות הטובה ביותר עבור כולם.

ניתוח מעקף קיבה הוא הליך הרזיה פופולרי מאז שנות ה-80. זה לא תרופה להשמנה, אבל זה יכול לעזור להשיג ירידה במשקל ולשפר את הבריאות.

הניתוח עוזר להפחית את כמות המזון שהקיבה יכולה להכיל על מנת להפחית את כמות הקלוריות שאתה צורך. זה גם מקטין את גודל הקיבה והמעיים שלך.

ניתוח מעקף קיבה הוא אחד ההליכים הכירורגיים הנפוצים ביותר באמריקה והוא משמש לעתים קרובות כמוצא אחרון עבור מטופלים שניסו את כל השיטות האחרות לירידה במשקל כולל דיאטה, פעילות גופנית, תרופות וניתוחים.

אנו מקווים שמאמר זה סיפק לכם את המידע הרלוונטי עבורכם בנושא קיצור קיבה.

תפריט נגישות אתר